.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشایی: تخریب من، تخریب نظام است

اسفندیار رحیم مشایی، رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور معتقد است که کسانی که وی را «تخریب» می‌کنند، موجب «تخریب دولت و نظام» می‌شوند.

به گزارش شمال نيوز، مشایی در گفت‌وگو با روزنامه بهار در واکنش به شائبه نامزدی وی در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم می‌گوید که «اگر می گفتند 21 و 22 بهتر بود. ما وقت زیاد داریم.»

در عین حال، وی مطرح شدن چنین مباحثی در آغاز دوره دوم چهارساله ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد را «خطی انحرافی» می‌داند که مشایی در مورد آن می‌گوید «قطعا می خواهند مرا تخریب کنند که البته تخریب من تخریب دولت و نظام است.»

این در حالی است که اولین منتشرکننده شائبه نامزدی ریاست‌جمهوری در انتخابات یازدهم، سایت شخصی وی بود که مطلبی را به نقل از یک سایت دیگر منتشر کرده بود، مشایی را «ژنرال ارشد احمدی نژاد» خوانده بود و یکی از دلایل مخالفت ها با وی را «شانس بالای مشایی برای پیروزی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری» عنوان نموده بود.

مشایی در واکنش به فعالیت برخی وب‌سایت‌ها بعنوان حامیان خود در حالی مدعی می‌شود که «یک‌بار نیز این سایت‌ را ندیده است» که عینا موضع این سایت در قبال منتقدان دولت را تکرار می‌کند.

سایت موسوم به حامیان مشایی در قبال انتقادات احمد توکلی از دولت مدعی شده بود که دلیل آن، عدم راه‌یابی توکلی به دولت و مخالفت احمدی‌نژاد با حضور وی در دولت نهم بوده است؛ ادعایی که مشایی نیز آن را در گفت‌وگو با روزنامه بهار تکرار کرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 فروردين 1389
قابل توجه احمدي نژاد . راستي جديدا" همه نظرات ومطالب رو پخش نميكنيد . چرا؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.